050-808-6288

דיטיילינג חיצוני לרכב

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
050-808-6288

לקוחות ממליצים
דור מלול
קרא עוד
הגעתי לאתר של דיטיילינג ישראל ולאחר שיחה קצרה הבנתי שאני במקום בטוח וגם הרכב שלי שיצא פשוט מושלם! מבחינתי לעשות דיטיילינג היה חובה לרכב חדש שהוצאתי מהחברה, עכשיו הוא מדהים הרבה יותר!
לירן לוי
קרא עוד
ואו! הרכב יצא מדהים, לקחתי את הרכב שלי (מאזדה 3) בן שנתיים לדיטיילינג ישראל וקיבלתי רכב פשוט חדש, אפילו בחברת מאזדה התרשמו וחשבו שמדובר ברכב שיצא לפני יומיים מהחברה, תודה רבה לכם!
שמעון
קרא עוד
חיפשתי לעשות ציפוי PPF לטסלה שלי, הגעתי לדיטיילינג ישראל מגוגל, הבנתי מהר מאוד שמדובר במקצועניים! עשו את העבודה במקצועיות מדהימה והמחיר היה הוגן מאוד.
ירדן
קרא עוד
הריפודים ברכב שלי היו במצב מזעזע, כוללים כתמים שלא הצלחתי להוריד מהם, פניתי לדיטיילינג ישראל וקיבלתי ניקוי ריפודים עד לבית במחיר טוב, הגיעו ועשו עבודה מדהימה והריפודים חזרו להיות כמו חדשים!
איציק
קרא עוד
אם אתם מתכננים למכור את הרכב ורוצים להשביח אותו כדאי לפנות אליהם! עשו לי חידוש פנסים, וניקוי רכב לפני מכירה ויצא פצצה! תודה!
הקודם
הבא
שירותי החברה

דיטיילינג חיצוני לרכב עד הבית

דיטיילינג ישראל, החברה המובילה לשירותי דיטיילינג בישראל, מזמינה גם אתכם, לחדש את מראה הרכב באמצעות שירותי דיטיילינג חיצוני לכל סוגי הרכבים.  

דיטיילינג ברמה גבוהה
במחירי מבצע מיוחדים
כולל אפשרות לקבל שירות עד הבית
להזמנות חייגו כעת:
050-808-6288

דיטיילינג חיצוני לרכב

מהו דיטיילינג חיצוני לרכב?

דיטיילינג חיצוני לרכב הוא שירות מבריק נוסף המוצע על ידינו בדיטיילינג ישראל. שירות דיגייטלינג (ירידה לפרטים) זה מיושם במעטפת החיצונית של כלי הרכב והוא מתמקד בכל אחד ממרכיבי הרכב החיצוניים, משלדת הפח, דרך הפנסים ועד לצמיגים, לג'אנטים ואפילו למנוע. 

מה מבוצע אצלנו?

כחברת דיטיילינג מובילה בתחומה, אנחנו בדיטיילינג ישראל, עוסקים ומתמחים בשירותי דיטיילינג חיצוני לכל סוגי הרכבים החדשים והרכבים עד 10 שנים על הכביש. במסגרת השירות, אנו מיישמים על הצד המקצועי ביותר את כל אחת מהפעולות הבאות:

  • שטיפת רכב חיצונית מקצועית וידנית 
  • פעולת הסרת שריטות באמצעות פלסטלינה 
  • פעולת הסרת כתמים ולכלוך נוקשה 
  • פוליש ווקס מקצועי 
  • תיקוני צבע במידת הצורך (תואם צבע מקורי)
  • ניקוי וחידוש צמיגים וג'אנטים 
  • פעולת ליטוש פנסים 
  • ניקוי מנוע באמצעות קיטור + הברקת מכסה מנוע

 

בנוסף, אנו מאפשרים לכם ליהנות מציפוי והגנה על הרכב באמצעות ציפוי ננו קרמי ו/או ווקס מיוחד, בהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשותכם. 

למי מיועד השירות?

שירותי דיטייליניג חיצוני לרכב,  בדומה לשירותי דיטיילינג פנימי לרכב, מיועדים  לכל בעלי הרכבים המעוניינים להקנות לרכבם מראה חדש, מרשים ומטופח, כאשר השירות עצמו מותאם לרכבים חדשים ו/או רכבים עד 10 שנים על הכביש, מרכבי מיני, דרך רכבים פרטיים ועד לרכבי SUV, רכבי שטח ורכבי יוקרה. 

סוג הרכב מחיר
רכבי מיני  החל מ-599 ₪
רכבים משפחתיים  החל מ-699 ₪ 
רכבי SUV ורכבי שטח החל מ-799 ₪

חשוב לנו שתדעו: תעריפי השירות שלנו נקבעים בהתאם למצבו התחזוקתי של כלי הרכב והיקף שעות העבודה הנחוץ לנו על מנת לאפשר לכם ליהנות מהתוצאה המבריקה ביותר, ולכן, על מנת להעניק לכם הצעת מחיר מדויקת, אנו מזמינים אתכם לשלוח אלינו סרטון קצר של רכבכם ותמונות לוואסטאפ שלנו

 

המומחים לדיטיילינג חיצוני כאן בשבילכם!

שירותי הדיטיילינג שלנו למעטפת החיצונית של כלי הרכב, מבוססים על כל אחד מיתרונות השירות הבאים:

  • פתרונות שירות עד הבית – לרשותנו, צוותי שירות בפריסה ארצית במסגרת שירות עד הבית 
  • התמחות מקצועית בענף הדיטיילינג ובמגוון רחב של שירותים נלווים לטיפוח כלי הרכב 
  • כל צוותי השירות שלנו מאובזרים במכשור מתקדם מסוגו בתחום 
  • אנו מקפידים לעשות שימוש בחומרי ניקוי "ירוקים" וידידותיים לסביבה 
  • מחירים הוגנים ואטרקטיביים 

 

בנוסף, אנו מאפשרים לקהל הלקוחות שלנו, להסתייע בשירותים נלווים המוצעים על ידינו, וזאת בהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשותם. 

אנו מזמינים גם אתכם להיחשף לשירותים המקצועיים שלנו ולהבטיח לעצמכם מראה חדש ומבריק של הרכב. למידע נוסף על השירות ותיאום מועדי הגעה עד אליכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 050-808-6288

שאלות נפוצות

icon

המחיר משתנה בהתאם לסוג הרכב (פרטי/מסחרי/מיני) ובהתאם למצב הרכב, המחירים מתחילים מ-599 ויכולים להגיע ל-1000 ש"ח ומעלה.

icon

כן! אנחנו מגיעים לכל נקודה בארץ (מלבד אילת והערבה)

icon

זה בהחלט אפשרי לעשות לבד, התוצאה לא תהיה קרובה לתוצאה שלנו, יש לנו חומרים מיוחדים ואנחנו משתמשים בטכניקות שלמדנו עם השנים.

icon

שטיפת הרכב בצורה ידנית, הסרת שריטות מהרכב באמצעות פלסטלינה מיוחדת, הסרת כתמים, פוליש ווקס, תיקוני צבע עם הצבע המקורי, ליטוש פנסים, וניקוי המנוע.