050-830-8904

התקנת תאורת אווירה לרכב

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
050-830-8904

לקוחות ממליצים
דור מלול
קרא עוד
הגעתי לאתר של דיטיילינג ישראל ולאחר שיחה קצרה הבנתי שאני במקום בטוח וגם הרכב שלי שיצא פשוט מושלם! מבחינתי לעשות דיטיילינג היה חובה לרכב חדש שהוצאתי מהחברה, עכשיו הוא מדהים הרבה יותר!
לירן לוי
קרא עוד
ואו! הרכב יצא מדהים, לקחתי את הרכב שלי (מאזדה 3) בן שנתיים לדיטיילינג ישראל וקיבלתי רכב פשוט חדש, אפילו בחברת מאזדה התרשמו וחשבו שמדובר ברכב שיצא לפני יומיים מהחברה, תודה רבה לכם!
שמעון
קרא עוד
חיפשתי לעשות ציפוי PPF לטסלה שלי, הגעתי לדיטיילינג ישראל מגוגל, הבנתי מהר מאוד שמדובר במקצועניים! עשו את העבודה במקצועיות מדהימה והמחיר היה הוגן מאוד.
ירדן
קרא עוד
הריפודים ברכב שלי היו במצב מזעזע, כוללים כתמים שלא הצלחתי להוריד מהם, פניתי לדיטיילינג ישראל וקיבלתי ניקוי ריפודים עד לבית במחיר טוב, הגיעו ועשו עבודה מדהימה והריפודים חזרו להיות כמו חדשים!
איציק
קרא עוד
אם אתם מתכננים למכור את הרכב ורוצים להשביח אותו כדאי לפנות אליהם! עשו לי חידוש פנסים, וניקוי רכב לפני מכירה ויצא פצצה! תודה!
הקודם
הבא
שירותי החברה

תאורה אווירה לרכב כמו ברכבי היוקרה

מחפשים אחר רעיון מדליק ליצירת אווירה מיוחדת ברכבכם? אצלנו בדיטיילינג ישראל, תוכלו ליהנות משירותי התקנת תאורת אווירה בהתאמה אישית לכל סוגי הרכבים 

אנחנו בחברת דיטיילינג ישראל, עוסקים ומתמחים במגוון רחב של שירותים המיועדים למטרות שימור וטיפוח המראה הפנימי והחיצוני של כלי הרכב, וביניהם, שירות ייעודי ליצירת תאורה אווירה בהתאמה אישית לכל סוגי הרכבים. 

התקנת תאורת לד פנימית לרכב
ברמה הגבוהה ביותר בישראל
נראה כמו מקורי ללא חוטים חשופים
המחירים החל מ-1800 ש"ח
התקנה והרכבה עד הבית
מתחבר ישירות לרכב ללא חיבור למצת
עבודה איכותית עם אחריות בכתב
להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
050-830-8904

התקנת תאורת אווירה לרכב

התקנות אחרונות שעשינו

מהי תאורת אווירה לרכב? 

תאורת אווירה לרכב היא הגדרה כוללת לאמצעי תאורה שונים המיועדים לחלל הפנימי של הרכב, וביניהם, תאורת לדים צבעונית ומתחלפת, תאורת ניאון יוקרתית ותאורת פנסים מעומעמת לצד הפנימי של דלתות הרכב ואזורים נוספים בתוך החלל הפנימי. אמצעי תאורה אלו, ניתנים להתקנה בכל סוגי הרכבים, כאשר חלק מאמצעי התאורה מתחברים ישירות למערכת החשמל והתאורה של הרכב וחלק מאמצעי התאורה ניתנים לחיבור באמצעות חיבורי USB למערכת המולטימדיה של כלי הרכב. חשוב לציין שבכל אפשרויות ההתקנה ניתן לשלוט באופן מלא בעוצמת התאורה ותחלופת הצבעים. 

כיצד אנו מבצעים התקנת תאורת אווירה? 

אנחנו ב-דיטיילינג ישראל, לקחנו את תאורה האווירה לרכב, צעד אחד קדימה, ובתוך כך, אנו מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם, ליהנות מפתרונות תאורת אווירה בהתאמה אישית מלאה גם לסוג ודגם הרכב וגם לאופי וסוג האווירה אותה תרצו לייצר בחלל הפנימי של רכבכם. 

פתרונות ההתקנה המוצעים על ידינו, ניתנים ליישום מקצועי בכל החלל הפנימי של כלי הרכב, לרבות:

  • אזור הדשבורד 
  • אזור הרגליים
  • מושבי הרכב 
  • חגורות בטיחות
  • תקרת הרכב
  • גב מושבים
  • תאורת אווירה לדלתות הרכב 

 

וזאת לצד תאורת פנים לרכב באזורים ותאורה אווירה גם בשטח תא המטען. 

התקנת תאורת אווירה לרכב באמצעותנו, תאפשר גם לכם ליהנות מפתרונות התאמה אישית לאופי וסוג האווירה אותה תרצו לייצר ברכבכם, בין אם מדובר באווירת מועדון ריקודים באמצעות תאורה צבעונית מתחלפת, ובין אם מדובר בתאורה אלגנטית ויוקרתית המשדרגת את האבזור היוקרתי של חלל פנים הרכב, וכל זאת באמצעות התקנה מקצועית ובטיחותית של תאורת לד פנימית לרכב או כל אמצעי אחר של תאורת פנים לרכבים. 

חשוב לנו לציין שדומה לכל שירות מקצועי המוצע על ידינו, גם שירותי ההתקנה של תאורת אווירה לרכב, מיושמת במסגרת שירות עד הבית, במסגרתו אנו מתאמים מראש את המועד והמקום המועדף עליכם לביצוע עבודות ההתקנה. 

כמה עולה תאורת אווירה לרכב?

תעריפי תאורת אווירה לרכב משתנים בהתאם לסוג ודגם הרכב והיקף התאורה הפנימית הנדרשת לכם ליצירת האווירה המועדפת ביותר עליכם. בנוסף, חשוב לציין שתעריפי השירות נקבעים בהתאם ל-2 מרכיבים עיקריים: 

  1. העלות הכוללת של אמצעי התאורה הנחוצים לכם בהתאם למספר מרכיבי התאורה הנדרשת להתקנה
  2. העלות הכוללת של עבודת ההתקנה בהתאם שעות העבודה הנדרשות לנו ובהתאם למורכבות ההתקנה

אנחנו ב-דיטיילינג ישראל, מתחייבים גם לאיכות התקנה ברמה הגבוהה ביותר וגם למחירים התחרותיים והאטרקטיביים ביותר. לקבלת הצעת מחיר מלאה בהתאם לסוג ודגם הרכב שבבעלותכם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן עוד היום

 

תאורת אווירה – להזמין מאלי אקספרס או לעשות אצלנו: מה מומלץ?

בדומה לכל אביזר אחר המיועד לכלי הרכב השונים, גם אמצעי תאורת אווירה לרכב, ניתנים לרכישה מקוונת באחד מאתרי המסחר הגלובאליים, וביניהם, אלי אקספרס, איביי, אמזון ואתרי מכירות נוספים ברשת. יחד עם זאת, חשוב לנו לציין שרכישת אמצעי התאורה מהווים רק "חצי עבודה" בדרך ליצירת תאורת האווירה המושלמת, ולכן, אנו ממליצים לכם מלכתחילה לבדוק אצלנו את מחירי אמצעי התאורה וההתקנה, ורק לאחר מכן, להחליט האם אתם מעדיפים לרכוש את אמצעי התאורה בכוחות עצמכם או דרכנו. 

כאשר אתם רוכשים אמצעי תאורה במסגרת שירותי ההתקנה המיושמים על ידינו, אתם למעשה נהנים מכל העולמות במחיר משתלם אחד, גם אמצעי תאורה המותאמים לסוג ודגם הרכב שבבעלותכם וגם התקנה מקצועית בהתאמה אישית לאופי אווירת התאורה המועדפת עליכם ביותר. 

בנוסף, תוכלו ליהנות מיתרונות השירות הבאים:

  • התקנת תאורת אווירה לרכב במסגרת שירות עד הבית 
  • צוותי התקנה מנוסים ומיומנים בפריסה ארצית 
  • מגוון רחב של אמצעי תאורה המותאמים לכל סוגי הרכבים
  • שירות עם אחריות מוצר ואחריות התקנה 
  • מוצרי תאורה איכותיים המיוצרים על ידי המותגים המובילים 

 

ויתרונות שירות נוספים ההופכים אותנו בדיטיילינג ישראל, לחברה המובילה בארץ בכל הנוגע לשימור וטיפוח המראה החיצוני והפנימי של רכבכם. 

מתעניינים בהתקנה של תאורת אווירה ברכבכם? אל תתפשרו על האיכות והמקצועיות ופנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד. לפרטים נוספים חייגו 050-830-8904