050-808-6288

ניקוי ריפודים לרכב

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
050-808-6288

לקוחות ממליצים
דור מלול
קרא עוד
הגעתי לאתר של דיטיילינג ישראל ולאחר שיחה קצרה הבנתי שאני במקום בטוח וגם הרכב שלי שיצא פשוט מושלם! מבחינתי לעשות דיטיילינג היה חובה לרכב חדש שהוצאתי מהחברה, עכשיו הוא מדהים הרבה יותר!
לירן לוי
קרא עוד
ואו! הרכב יצא מדהים, לקחתי את הרכב שלי (מאזדה 3) בן שנתיים לדיטיילינג ישראל וקיבלתי רכב פשוט חדש, אפילו בחברת מאזדה התרשמו וחשבו שמדובר ברכב שיצא לפני יומיים מהחברה, תודה רבה לכם!
שמעון
קרא עוד
חיפשתי לעשות ציפוי PPF לטסלה שלי, הגעתי לדיטיילינג ישראל מגוגל, הבנתי מהר מאוד שמדובר במקצועניים! עשו את העבודה במקצועיות מדהימה והמחיר היה הוגן מאוד.
ירדן
קרא עוד
הריפודים ברכב שלי היו במצב מזעזע, כוללים כתמים שלא הצלחתי להוריד מהם, פניתי לדיטיילינג ישראל וקיבלתי ניקוי ריפודים עד לבית במחיר טוב, הגיעו ועשו עבודה מדהימה והריפודים חזרו להיות כמו חדשים!
איציק
קרא עוד
אם אתם מתכננים למכור את הרכב ורוצים להשביח אותו כדאי לפנות אליהם! עשו לי חידוש פנסים, וניקוי רכב לפני מכירה ויצא פצצה! תודה!
הקודם
הבא
שירותי החברה

ניקוי ריפודים לרכב עד הבית

אם הזמן, המושבים והריפודים ברכב לא נשארים אותו הדבר. האבק והלכלוך מצטבר, נוצרים כתמים, ומכאן המצב רק הולך ומדרדר. אז מה אפשר לעשות? הכירו את השירות שאתם הכי צריכים: ניקוי ריפודים לרכב. שירות זה, יגרום למושבים של הרכב להיראות חדשים לגמרי, נקיים, וללא אבק. שירות ניקוי ריפודים לרכב הינו החל מ־60 ₪ למושב. השירות כולל ניקוי יסודי, ייבוש, וטיפוח של כל המושבים אשר נמצאים ברכב.

ניקוי עד הבית ברמה הגבוהה ביותר
ניקוי מושבי רכב מקצועית
מתחייבים לתוצאות מושלמות!
עובדים בכל רחבי הארץ
כולל אחריות על העבודה
להצעת מחיר חייגו חינם:
050-808-6288

ניקוי ריפודים לרכב

ניקוי ריפודים לרכב
ניקוי ריפודים לרכב לפני ואחרי

ניקוי ריפודים לרכב – למה זה באמת כדאי?

שירות זה, ניקוי ריפודים לרכב, הינו שירות "ניקיון" אשר משתמש בחומרים ואביזרים אשר הופכים את הריפוד לכמעט חדש. מסירים את האבק, הלכלוך המצטבר, הכתמים, ואפילו הבקטריות אשר דבוקות לריפוד. אז למה זה באמת כדאי? מהי הכדאיות של השירות? ומהם יתרונותיו של השירות:

  • שמירה על הריפוד לאורך זמן – אחת מהסיבות הכדאיות לביצוע השירות, היא, שמירה על הריפוד. באמצעות שירות זה, תוכלו "לשמר" את הריפוד לאורך זמן, לפחות לכמה שנים טובות. כל פעולת ניקוי או תחזוקה, תשמור על מצב המושבים והריפוד בצורה טובה מהרגיל. כמו כן, גם לאחר ביצוע השירות, כדאי לתחזק ולשמור על הריפוד בצורה ממושכת.
  • חיסכון והימנעות של הוצאה עתידית – באמצעות שירות זה, תוכלו להימנע בעתיד מהוצאות כבדות. החל משירותי הסרת כתמים, החלפת ריפודים, ועוד. שירות ניקוי ריפודים לרכב יחסוך לכם הרבה מאוד כסף בעתיד. בהערכה גסה, מאות שקלים בודדים שמהם תוכלו להימנע בקלות.
  • נוחות והרגשה טובה – גם אם זה נשמע קלישאתי, ניקיון וסדר כללי, מעניק לנו הרגשה טובה, ביטחון, ונוחות בזמן הנסיעה. גם לנו, הנהגים, וגם לאורחים אשר נוסעים איתנו ברכב. זוהי עוד סיבה נוספת לביצוע השירות אצל חברות דיטיילינג או במוסכים הפרטיים.


ובסופו של דבר, בצורה הכי פשוטה בעולם, זה פשוט נדרש. ולעיתים, במצבים נדירים ומסוימים, ניקוי ריפודים לרכב יכול למנוע בעיות ומחלות רפואיות אשר יכולות להוביל אלינו כתוצאה מחוסר ניקיון. גם אם זה נשמע קלישאתי, ניקוי ריפודים לרכב, ממש חשוב לבריאותנו. אז כיצד זה עובד? בפסקה הבאה, נדון בנושא.

ניקוי ריפודים לרכב
ניקוי ריפודים לרכב

ניקוי ריפודים לרכב – התהליך המלא

ברכב הפרטי שלנו מצטברים לא מעט כתמים, לכלוכים ואבק קשה, ושיערות של חיות המחמד שלנו. ניקיון במוסכי הניקוי הפרטיים, יספקו לנו ניקיון בסיסי בלבד. אם תזדקקו למשהו מעבר, לניקיון יסודי, תצטרכו להשתמש בשירותיהם של חברות דיטיילינג. איך כיצד התהליך מתרחש? לפניכם חלק מהתהליך המלא:

  1. השלב הראשון: שימוש בשואב אבק תעשייתי ומקצועי – בשלב השני, לאחר הטיפול הראשוני, נשתמש בשואב אבק תעשייתי, חזק מאוד ומקצועי, לשם שאיבת הלכלוך והאבק המצטבר. שימוש בשיטה זו, נועדה להכין את "הקרקע" לקראת השלב השלישי.
  2. השלב השני: שימוש במברשת עם חומר ניקוי ייעודי – תחילה, נשתמש בחומר ניקוי ייעודי ומתאים ונבריש את הריפוד באמצעות מברשת מיוחדת. החומרים שבהם נשתמש יהיו מותאמים לסוג הריפוד שלכם: בד או ער. במקרים של כתמים, "נבריש" את האזור המוכתם מספר פעמים.
  3. השלב השלישי: שימוש במכונת יניקה – בשלב השני, נשתמש במכונת ניקיון (הזרקה-יניקה) מקצועית. בשיטה זו, נשתמש במכונה בלחץ מים גבוה תוך כדי שאיבה מוחלטת. פעולה זו, משאירה את המושבים והבדים "לחים" ולא רטובים. כך, שלא קיים שום נזק למושב. במקרים שקיימים כתמים קשים, נעבור עם המכונה ביסודיות מספר פעמים על האזורים הנבחרים. ב־98% מהמקרים, הכתמים הפשוטים והעמוקים ביותר יוסרו לצמיתות. במקרים של ריפוד מסוג עור, העבודה תתבצע עם חומרים עדינים ומתאימים באופן ידני ולא אוטומטי, ללא התערבות של מכונה.


אלה הם שלושת השלבים המלאים אשר משומשים במסגרת העבודה, וזאת, לתוצאה האפקטיבית ביותר. שימוש בשירות זה, יקטין, למזער, או יסיר לצמיתות את הכתמים, סימני השחיקה השחורים, והלכלוך המצטבר. התוצאה מתקרבת לרמה חדשה של ניקיון, הריפודים שלכם, יקבלו אור חדש לגמרי.

ניקוי ריפודים לרכב
ניקוי מושבים לרכב לפני ואחרי

שירות ניקוי ריפודים לרכבים – כמה זה עולה? מחירון משוער

השירות המבוקש, ניקוי מושבים לרכב, יתומחר לפי כמות המושבים, מידת הנזק, וכמות העבודה הדרושה. במרבית מהמקרים, המחיר למושב בודד יהיה החל מ־60 ₪. רכבים עד 5 מושבים יתומחרו החל מ־350 ₪. לעומת זאת, רכבים גדולים יותר עד 7 מושבים, יתומחרו החל מ־520 ₪. שימו לב: המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לסיטואציה הקיימת. באופן ממוצע, אלה הם המחירים המשוערים לצרכן.

סוג השירות מה מבוצע? מחיר משוער
מה העלות עבור ניקוי ריפודים לרכבים פרטיים ניקוי והסרת כתמים מריפוד בד רגיל, כולל שאיבת הרכב לפני וייבוש של הריפודים לאחר הניקיון החל מ-250 ש"ח
ניקוי ריפודים לרכבים גדולים SUV – רכבי 7 מקומות ניקוי כלל הריפודים ברכב כולל שאיבה וחיטוי של המושבים, הסרת ריחות רעים החל מ-349 ש"ח
חידוש ריפודים לרכב בהתאמה אישית לפי מצב הריפוד החל מ-499 ש"ח
ניקוי ריפודי עור לרכבים פרטיים או מסחריים בהתאם למצב העור ברכב יקבעו שלבי העבודה והמחיר החל מ-459 ש"ח
ניקוי של כל הרכב כולל ריפודים וכולל חידוש פלסטיקה לרכב ניקוי הריפודים ברכב, הסרת כתמים קשים, שאיבה וחיטוי של המושב וריסוס חומרים לריחות טובים ברכב החל מ-599 ש"ח
ניקוי שתן מרכב  ניקוי שתן מרכב כולל ניקוי של המושבים, השטיחים, וקרצוף של כלל הרכב, התהליך אורך בין 3-6 שעות בהתאם למצב הרכב יקבע המחיר החל מ-499 ש"ח
ניקוי קיא מרכב  המחיר יקבע בהתאם למצב הרכב, בסיום התהליך הרכב יריח כמו חדש, התהליך כולל חיטוי ואורור מלא של הרכב חיטוי וניקוי כדי להסיר כל ריח החל מ-699 ש"ח

*בטבלה תמצאו מחירים משוערים בלבד אשר מבוססים על הערכה מעבודות קודמות.

ניקיון ריפודים באוטו – למה לבחור דווקא בנו?

חברת דיטיילינג ישראל מתמחה בשירותי דיטיילינג עד בית הלקוח. כל השירותים במקום אחד: ניקוי רכבים, פוליש לרכב, שירותי חידוש וליטוש, והרבה יותר. אנחנו מתחייבים לתוצאה המושלמת עד לשביעות רצונכם, עבודה איכותית לפרטים הכי קטנים, ושירות אמיתי מהלב. אז למה לבחור דווקא בנו? בדיוק בגלל זה:

  • רמת ניקיון ברמה אחרת ממה שהכרתם – אם עד היום חשבתם שזה יסודי, אצלנו, תקבלו רמת ניקיון ברמה שעד היום לא הכרתם. וזאת בגלל סיבה אחת ויחידה: אנחנו אובססיביים לניקיון. מתחייבים לרדת "לעובי הקורה" לגשת למקומות הכי צרים, קטנים, ובעיתיים.
  • מחירים שמתאימים לכולם (המחיר הכי טוב שתקבלו) – המחירים אצלנו מתאימים לכולם, בכל רמת כיס. הפעם, התמורה שלכם, באמת תהיה עם ערך אמיתי. עלות מול תועלת – תקבלו הרבה יותר. מחירים אטרקטיביים ומשתלמים מאוד שיספקו לכם סיבה מספיק "מוצדקת" להשתמש בשירותינו.
  • שירותים בפריסה ארצית עד לבית הלקוח – אנחנו, דיטיילינג ישראל, מתרחבים. וכיום, פועלים בכל אזורי השירות הקיימים בישראל, פריסה ארצית מובטחת. מלבד זאת, אנחנו מבצעים את העבודה בבית הלקוח. איתכם בכל מצב, וזמינים עבורכם תמיד! ברוב שעות היממה.

לפרטים נוספים אודות שירות ניקוי ריפודים לרכב אתם מוזמנים להתקשר עכשיו – 050-808-6288

שאלות נפוצות

icon

כן, זה לגמריי אפשרי, חשוב להשתמש בחומרים ייעודים, ולדעת שמדובר בתהליך שמצריך עבודה של מינימיום שעתיים.

icon

המחירים משתנים בהתאם לסוג הרכב שלכם, אפשר להגיד שהמחירים נעים בין 250 ש"ח לבין 450 ש"ח לרכב.

icon

כן, יש הבדל גדול, ניקוי בד הוא שונה מניקוי עור ויש להשתמש בחומרים ייעודים לכל ריפוד.

icon

כן, אנחנו מגיעים לכל רחבי הארץ מלבד אילת, אזורים שאנחנו מגיעים במיוחד הם עפולה, פתח תקווה, ירושלים, בצפון, נתניה, ראשון לציון, בקריות, בחיפה ועוד..