050-808-6288

הכנת רכב למכירה

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
050-808-6288

לקוחות ממליצים
דור מלול
קרא עוד
הגעתי לאתר של דיטיילינג ישראל ולאחר שיחה קצרה הבנתי שאני במקום בטוח וגם הרכב שלי שיצא פשוט מושלם! מבחינתי לעשות דיטיילינג היה חובה לרכב חדש שהוצאתי מהחברה, עכשיו הוא מדהים הרבה יותר!
לירן לוי
קרא עוד
ואו! הרכב יצא מדהים, לקחתי את הרכב שלי (מאזדה 3) בן שנתיים לדיטיילינג ישראל וקיבלתי רכב פשוט חדש, אפילו בחברת מאזדה התרשמו וחשבו שמדובר ברכב שיצא לפני יומיים מהחברה, תודה רבה לכם!
שמעון
קרא עוד
חיפשתי לעשות ציפוי PPF לטסלה שלי, הגעתי לדיטיילינג ישראל מגוגל, הבנתי מהר מאוד שמדובר במקצועניים! עשו את העבודה במקצועיות מדהימה והמחיר היה הוגן מאוד.
ירדן
קרא עוד
הריפודים ברכב שלי היו במצב מזעזע, כוללים כתמים שלא הצלחתי להוריד מהם, פניתי לדיטיילינג ישראל וקיבלתי ניקוי ריפודים עד לבית במחיר טוב, הגיעו ועשו עבודה מדהימה והריפודים חזרו להיות כמו חדשים!
איציק
קרא עוד
אם אתם מתכננים למכור את הרכב ורוצים להשביח אותו כדאי לפנות אליהם! עשו לי חידוש פנסים, וניקוי רכב לפני מכירה ויצא פצצה! תודה!
הקודם
הבא
שירותי החברה

דיטיילינג ישראל מציגה: הכנת רכב למכירה 

מוכרים את הרכב? רוצים להבטיח לעצמכם את ערך המכירה הטוב ביותר? אצלנו ב-דיטיילינג ישראל, תוכלו ליהנות משירות ייחודי המיועד למטרות הכנת הרכב למכירה. במסגרת השירות, אנו מעניקים לרכבכם מגוון רחב של טיפולי טיפוח חיצוניים ופנימיים שנועדו להקנות לו את המראה המרשים ביותר בהתאם למצבו, ובתוך כך, לשמור על ערך הרכב לקראת המשא ומתן למכירת הרכב. 

ניקוי רכבים לפני מכירה
בכל רחבי הארץ עד הבית
כולל חידוש כלל הרכב פנים/חוץ
במחירים נוחים במיוחד
עם שירות איכותי
כולל חומרים ירוקים
להזמנות חייגו:
050-808-6288

הכנת רכב למכירה

הכנת רכב למכירה – מה כולל התהליך? 

הכנת רכב למכירה בדיטיילינג ישראל, הוא שירות מקצועי המבוסס על הניסיון רב השנים שלנו בתחום הדיטיילינג לרכבים, כאשר בין יתר הפעולות המקצועיות הנכללות בשירות שלנו תוכלו למצוא:

  • שטיפת רכב חיצונית לפני מכירה – שטיפה חיצונית יסודית הכוללת: הסרת לכלוך נוקשה ואבק + פלסטלינה מיוחדת לסרת כתמים ולכלוך נוקשה שאינו יורד עם מים וסבון
  • ניקוי פנימי לרכב – פעולת ניקוי יסודית של פנים הרכב באמצעות שואב אבק עוצמתי ובאמצעות תכשירי ניקוי המיועדים לצרכי ניקוי ריפודים וכדומה
  • ניקוי פלסטיקה חידוש של כל הפלסטיקה בכלי הרכב, לרבות, הסרת שומנים וכתמים נוקשים מחלקי הפלסטיקה השונים. במידת הצורך, השירות כולל גם חידוש לפלסטיקה שבורה, סדוקה או לא תקינה. 
  • ניקוי ושטיפת מנוע – הכנת רכב למכירה מחייבת תהליך של ניקוי ושטיפת מנוע, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. במסגרת השירות, אנו דואגים לחדש את פני המנוע באמצעות צינור אוויר ושטיפה יסודית של החלקים העיקריים של המנוע. 
  • ניקוי שטיחים – ניקוי יסודי של שטיחי הרכב באמצעות מברשת ייעודית המסירה כתמי לכלוך נוקשים. 
  • ניקוי ג'אנטים וצמיגים – ניקוי יסודי של צמיגי הרכב, לרבות, הסרת פיח, לכלוך נוקשה, שמן וכתמי שומן. כמו כן, מתבצע תהליך של חידוש ג'אנטים באמצעות חומרים מיוחדים. 

 

חשוב לנו שתדעו: כל השירותים המופיעים לעיל, מיושמים על ידי צוות המומחים של דיטיילינג ישראל בהתאמה אישית למצבו התחזוקתי של הרכב אותו אתם מעוניינים למכור, כאשר ניתן לקיים חלק מהשירותים הנ"ל ו/או במלואם במסגרת השירות המקצועי שלנו להכנת רכב למכירה. 

שימו לב – במידה ורכבכם מתוחזק היטב, אנו מאפשרים לכם ליהנות משירותי שטיפת הרכב עד הבית, כחלק מתהליך ההכנה לקראת מכירתו. 

הכנת רכב למכירה – כל היתרונות 

הכנת הרכב למכירה תאפשר גם לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים, וביניהם: השבחת הרכב בכל הנוגע למראה החיצוני והפנימי שלו, ובתוך כך, שמירה על ערך הרכב בהתאם למחירי מחירון. בשנים האחרונות, לנוכח ההיצע הגדול בשוק הרכבים מיד שניה, בעלי רכבים רבים מתקשים לקבל את מחיר המחירון המלא על הרכב במעמד מכירתו, ולכן, פעולת ההשבחה המקדימה במסגרת שירות להכנת הרכב למכירה, תסייע גם לכם להתקרב ככל הניתן למחירי המחירון, וזאת כמובן בהתאם למצבו המכני של כלי הרכב והאופן בו טיפלתם בו ושמרתם עליו לאורך כל התקופה שהיה בבעלותכם. 

הכנת רכב לפני מכירה – מחירון – כמה עולה לנקות את הרכב?

סוג השירות סוג רכב מחיר
שטיפה חיצונית + פנימית רכבי מיני החל מ-259 ₪
שטיפה חיצונית + פנימית רכבים  משפחתיים החל מ-329 ₪
שטיפה חיצונית + פנימית רכבי SUV ורכבי שטח החל מ-399 ₪
חידוש פלסטיקה + ניקוי מנוע רכבי מיני+ רכבים משפחתיים החל מ-229 ₪
חידוש פלסטיקה + ניקוי מנוע רכבי SUV ורכבי שטח החל מ- 329 ₪
דיטיילנג פנימי / חיצוני רכבי מיני ומשפחתיים  החל מ-699 ₪
דיטיילינג פנימי / חיצוני  רכבי SUV  ורכבי שטח החל מ- 799 ₪
דיטיילינג פנימי + חיצוני כל סוגי הרכבים  החל מ-1,300 ₪

רוצים לקבל מחיר מדויק לשירותי הכנת רכב למכירה? אתם מוזמנים לצלם את כלי הרכב, לשלוח לנו את התמונה בוואסטאפ ואנו נחזור אליכם עם מחיר מדויק לשירות.

 

דיטיילנג ישראל מציגה: צוות של מומחים להכנת הרכב לפני מכירה 

שירותי הכנת רכב לפני מכירה, מוצעים על ידינו בפריסה ארצית באמצעות ניידות שירות בכל רחבי הארץ. באופן זה, אנו מאפשרים גם לכם ליהנות משירותי הכנת הרכב במקום בו הוא חונה ולהבטיח לעצמכם שירות מקצועי על ידי צוות המומחים שלנו בתחום הדיטיילינג. 

לרשותנו, ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום ומכשור מתקדם מסוגו לניקוי יסודי של הרכב להשגת התוצאה המבריקה ביותר. לפרטים נוספים על השירות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 050-808-6288

שאלות נפוצות

icon

השירות משתנה בהתאם למצב הרכב, סוג הרכב, מיקום הרכב, המחירים מתחילים מ-449 ש"ח ויכולים להגיע עד ל-1000 ש"ח

icon

שטיפה חיצונית + פנימית, ניקוי פלסטיקה, שטיפת המנוע, ניקוי השטיחים והריפודים ברכב, ניקוי הג'אנטים והצמיגים.

icon

כן! יש אפשרות לשדרג את השירות עם פוליש ווקס לרכב

icon

כן! יש לנו אפשרות להגיע עד הבית לביצוע עבודת חידוש הרכב לפני מכירה.