050-808-6288

ציפוי ננו לרכב

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
050-808-6288

לקוחות ממליצים
דור מלול
קרא עוד
הגעתי לאתר של דיטיילינג ישראל ולאחר שיחה קצרה הבנתי שאני במקום בטוח וגם הרכב שלי שיצא פשוט מושלם! מבחינתי לעשות דיטיילינג היה חובה לרכב חדש שהוצאתי מהחברה, עכשיו הוא מדהים הרבה יותר!
לירן לוי
קרא עוד
ואו! הרכב יצא מדהים, לקחתי את הרכב שלי (מאזדה 3) בן שנתיים לדיטיילינג ישראל וקיבלתי רכב פשוט חדש, אפילו בחברת מאזדה התרשמו וחשבו שמדובר ברכב שיצא לפני יומיים מהחברה, תודה רבה לכם!
שמעון
קרא עוד
חיפשתי לעשות ציפוי PPF לטסלה שלי, הגעתי לדיטיילינג ישראל מגוגל, הבנתי מהר מאוד שמדובר במקצועניים! עשו את העבודה במקצועיות מדהימה והמחיר היה הוגן מאוד.
ירדן
קרא עוד
הריפודים ברכב שלי היו במצב מזעזע, כוללים כתמים שלא הצלחתי להוריד מהם, פניתי לדיטיילינג ישראל וקיבלתי ניקוי ריפודים עד לבית במחיר טוב, הגיעו ועשו עבודה מדהימה והריפודים חזרו להיות כמו חדשים!
איציק
קרא עוד
אם אתם מתכננים למכור את הרכב ורוצים להשביח אותו כדאי לפנות אליהם! עשו לי חידוש פנסים, וניקוי רכב לפני מכירה ויצא פצצה! תודה!
הקודם
הבא
שירותי החברה

ציפוי ננו לרכב נגד שריטות

ציפוי ננו לרכב הינו חלק משירותי הדיטיילינג המלאים לרכב. דיטיילינג ישראל, מתמחה בשירותים אלו בצורה הכי מדויקת, יסודית, ומלאה שאפשר לקבל. החל משירותי ניקיון לריפוד הרכב, שירותי ציפוי ופוליש, וכן שירותים נוספים אשר הופכים את הרכב לחדש. בדף זה, תקבלו את כל המידע לשירות ציפוי ננו לרכב.

הפיתרון המושלם לרכבים חדשים או ישנים
רוצים להפוך את הרכב לבלתי פגיע?
קבלו הצעת מחיר עבור ציפוי ננו נגד שריטות
עובדים בכל רחבי הארץ
להזמנות חייגו:
050-808-6288

ציפוי ננו לרכב

מה זה ציפוי ננו לרכב – מה זה אומר?

ציפוי ננו לרכב הינו ציפוי "חיצוני" אשר עשוי מחומר "פולימר" נוזלי. למעשה, מדובר בשכבת הגנה אשר מיושמת על שטח הפח החיצוני של הרכב. כך, הרכב נשמר לאורך זמן. המראה של ציפוי הננו הינו שקוף ובעל עובי דק מאוד (עובי אשר יכול להימדד רק בטלסקופ מיוחד). 

ציפוי זה, מספק הגנה מפני נזקי מזג האוויר, חום, ואפילו מסייעת בשמירת הרכב מפני שריטות. בנוסף, ציפוי ננו לרכב מספק הגנה מפני נוזלים, לכלוך ואבק, ומעניק מראה חדש ומבריק לאורך זמן. ומהצד השני, שכבת הגנה זו, תעניק לרכב עמידות מפני הורדה ודהיית הצבע המקורי של הרכב. ציפוי ננו לרכב, הינו חובה.

*שימו לב: ציפוי זה, לא פוגע בשום צורה במראה או בצבע המקורי של הרכב.

ציפוי ננו לרכב
לאחר ביצוע ציפוי ננו לרכב

האם כדאי לעשות ציפוי ננו לרכב שלי?

זוהי שאלה שאותה אנחנו שומעים הרבה לאחרונה. אז האם זה באמת כדאי? התשובה היא, חד משמעית, כן. ציפוי ננו לרכב יספק לכם הגנה מקסימלית ושמירה על הרכב לאורך זמן אורך מאוד. לכן, הכדאיות, משתלמת. אם מדובר ברכב חדש, ניתן "להתעכב" קצת עם הציפוי. אם אתם מחפשים פתרון שבאמת יספק הגנה טובה לרכב, ציפוי זה, העשוי מחומר פולימר נוזלי, הינו הפתרון הטוב ביותר למצב. המחיר לא זול, אבל משתלם.

ציפוי קרמי לרכב – מהם יתרונותיו?

ציפוי קרמי לרכב מסוג ננו, הינו הציפוי אשר יספק לרכב שלכם את מלוא ההגנה שהוא צריך. בישראל, תנאי מזג האוויר והסביבה גורמים לנזקים בלתי הפיכים לרכב. ולכאן, נכנסת לתמונה, ההגנה המושלמת – ציפוי קרמי לרכבים. אז למה זה כדאי? לפניכם מספר יתרונות שיתנו לכם סיבה מספיק מוצדקת לבצע את ההליך:

  • מראה חדש וסגנוני – ציפוי קרמי לרכב מספק מראה חדש ונוצץ לאורך כל המשטח. לאחר יישום הציפוי, האפקט שתקבלו לרכב, הינו משמעותי ושווה את הכסף. בנוסף למראה החדש, הציפוי יעניק לרכב ברק ואופי חדש לגמרי, בדיוק כמו שקניתם אותו.
  • דחיית לכלוך אבק ונוזלים – ציפוי קרמי לרכב מספק הגנה מצוינת נגד לכלוך מצטבר, אבק מהסביבה, ונוזלים שונים. דבר שכזה, יכול לחסוך את עלויות התחזוקה השוטפים של הרכב. לאחר יישום התהליך, הנוזלים יחליקו מהמשטח החיצוני של הרכב, האבק והלכלוך לא יידבק לצבע, והתוצאה שתתקבל תהיה בעלת משקל כבד ומשתלם. זה, יתרון מאוד משמעותי לרכבים פעילים.
  • שכבת הגנה מפני השמש (UV) – ציפוי קרמי לרכב מספק שכבת הגנה נוספת, UV, אשר מונעת דהיית הצבע בחשיפה ישירה, והגנה מפני קרני השמש החמות. זוהי שכבת הגנה, מאוד נחוצה. שכבת הגנה זו, מונעת גם את השלכות הסביבה "הרעה". זהו פתרון שיניב חיסכון כספי ועתידי.

 

כמובן שיש עוד מספר יתרונות בולטים, אלה הם היתרונות המורגשים ביותר של ציפוי קרמי לרכבים. מלבד זאת, הציפוי יספק ניקיון ותחזוקה קלה, מראה מבריק לאורך זמן, ועמידות ברמה הכי גבוהה שיש. הכדאיות די גבוהה, והתוצאה מספקת תמורה טובה למחיר: WIN-WIN.

ציפוי ננו לרכב – לעשות לבד או להזמין אותנו?

ביצוע המלאכה כרוכה בידע מקצועי, ניסיון רב, ושיטות מקובלות. במילים אחרות, ביצוע המשימה בעצמכם, תהיה כרוכה בסיכונים רבים. סיכונים לרכב, לנראות, וליוקרה שלו. לכן, ההמלצה שלנו, היא לבצע את ציפוי הננו לרכב על ידי גורם מקצועי ומוסמך. ביצוע המשימה על דעת עצמכם, תמיד תהיה כרוכה בסיכונים אדירים. או כמו שאנחנו אוהבים להגיד: "אין חכם על בעל ניסיון". שימו לב: ביצוע העבודה תדרוש מכם זמן פנוי, התעסקות רצופה, קניית חומרים נדרשים, והרבה ידע מקצועי. רוצים לעשות את זה? התייעצו איתנו.

כמה זמן מחזיק ציפוי ננו לרכב – התשובה הפשוטה ביותר

הזמן הממושך שבו ציפוי ננו לרכב מחזיק תלוי בהרבה משתנים. חלקם, באיכות החומר ושיטת הפעולה. בנוסף, תחזוקת הרכב, משפיעה באופן ישיר על משך זמן הציפוי. ולשאלתנו החשובה מכל: כמה זמן מחזיק ציפוי ננו לרכבים? ציפוי ננו קרמי מספק הגנה של עד 5 שנים לכל היותר, בהערכה גסה בלבד. ובנוסף, ציפויים אחרים לרכב, יכולים גם להחזיק מעל 5 שנים. הכל תלוי באיכות החומר הנבחר ובצפיפותו.

מהם המחירים עבור ציפוי ננו לרכב – המחירון המלא

המחירים לציפוי ננו קרמי לרכב הינם החל מ־1,300 ₪. לרוב, המחירים יכולים להגיע לעד 3,200 ₪. העבודה כוללת את תהליך הציפוי, עבודת הפוליש, והשיוף. לפניכם טבלה מעודכנת אודות המחירים של השירות הנ"ל:

סוג הציפוי מחיר משוער
כמה עולה ציפוי ננו לרכב רגיל החל מ-2500 ש"ח
כמה עולה ציפוי לרכבי SUV החל מ-2680 ש"ח
כמה עולה ציפוי לרכבי יוקרה החל מ-3500 ש"ח
מהו המחיר עבור דיטיילינג חיצוני + ציפוי קרמי החל מ-2999 ש"ח
הצעת מחיר טלפונית  ללא תשלום!

*המחירים משוערים בלבד, המחיר יכול להשתנות לפי סוג הצבע, איכות העבודה, סוג החומר המבוקש, יום העבודה, ושינוים בחומרי הגלם.

למה דווקא דיטיילינג ישראל

אנחנו מביאים איתנו 10 שנות ניסיון, ואפשרות לספק לכם דיטיילינג לרכב ברמה הגבוהה ביותר, תוך כדי מתן מענה מהיר, אחריות בכתב על העבודה, וגם שירות תמיד. לפרטים נוספים אודות שירות זה, או קבלת הצעת מחיר, התקשרו עוד היום – 050-808-6288

שאלות נפוצות

icon

התהליך יכול לקחת בין 6-14 שעות, משתנה בהתאם למצב וסוג הרכב.

icon

במידה ויש לכם אפשרות מומלץ לעשות זאת, לא מדובר בשירות זול, אבל מדובר בשירות שיגן לכם על הרכב מפני שריטות ויהפוך את הרכב למבריק וחדש תמיד.

icon

במידה ושומרים על ההוראות שלנו לאחר יישום הציפוי הוא יכול להחזיק בין 2-4 שנים בממוצע, לשומרים בצורה טובה יותר, 5-6 שנים.

icon

מחיר גבוה ביחס לציפויים אחרים, לא מונע ב-100% שריטות לרכב.

icon

עובדים בכל רחבי הארץ.

icon

ציפוי ננו הוא ציפוי הגנה לרכב מפני קרני השמש, מים, תפקידו הוא לשמור על הברק והצבע של הרכב לאורך שנים.

icon

המחירים משתנים בהתאם למצב הרכב, סוג הרכב, סוג העבודה וסוג הננו, המחירים נעין בין 1300 ש"ח לבין 4500 ש"ח