050-808-6288

פוליש ווקס לרכב

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
050-808-6288

לקוחות ממליצים
דור מלול
קרא עוד
הגעתי לאתר של דיטיילינג ישראל ולאחר שיחה קצרה הבנתי שאני במקום בטוח וגם הרכב שלי שיצא פשוט מושלם! מבחינתי לעשות דיטיילינג היה חובה לרכב חדש שהוצאתי מהחברה, עכשיו הוא מדהים הרבה יותר!
לירן לוי
קרא עוד
ואו! הרכב יצא מדהים, לקחתי את הרכב שלי (מאזדה 3) בן שנתיים לדיטיילינג ישראל וקיבלתי רכב פשוט חדש, אפילו בחברת מאזדה התרשמו וחשבו שמדובר ברכב שיצא לפני יומיים מהחברה, תודה רבה לכם!
שמעון
קרא עוד
חיפשתי לעשות ציפוי PPF לטסלה שלי, הגעתי לדיטיילינג ישראל מגוגל, הבנתי מהר מאוד שמדובר במקצועניים! עשו את העבודה במקצועיות מדהימה והמחיר היה הוגן מאוד.
ירדן
קרא עוד
הריפודים ברכב שלי היו במצב מזעזע, כוללים כתמים שלא הצלחתי להוריד מהם, פניתי לדיטיילינג ישראל וקיבלתי ניקוי ריפודים עד לבית במחיר טוב, הגיעו ועשו עבודה מדהימה והריפודים חזרו להיות כמו חדשים!
איציק
קרא עוד
אם אתם מתכננים למכור את הרכב ורוצים להשביח אותו כדאי לפנות אליהם! עשו לי חידוש פנסים, וניקוי רכב לפני מכירה ויצא פצצה! תודה!
הקודם
הבא
שירותי החברה

מחפשים פוליש ווקס לרכב? מצאתם!

תחזוקת הרכב היא נושא מאוד מורכב, לא פשוט, ולפעמים מקשה. אם זאת, זה עדיין נדרש וחובה. ביצוע תחזוקה לרכב מונעת הרבה בעיות, תקלות למיניהם, ואיבוד כספים. הכירו את השירות החדש של חברת דיטיילינג ישראל: פוליש ווקס לרכב. שירות שנועד להחזיר את המראה הישן ולהגביר את הברק.

הרכב שלכם מעולם לא היה נראה כל-כך טוב!
פוליש ווקס הכי איכותי לרכבים
עובדים בכל רחבי הארץ
מגיעים עד לבית שלכם!
מתמחים בפוליש ווקס כבר למעלה מ-10 שנים!
כל סוגי הרכבים בכל הצבעים
לייעוץ חינם חייגו כעת:
050-808-6288

פוליש ווקס לרכב

מהו פוליש ווקס לרכב – מה זה אומר?

שירות פוליש ווקס לרכב הינו שירות שנועד לספק "פינוק" אמיתי לרכב. השירות כולל: ליטוש של שכבת הפח הפנימית, ומריחת שכבת "שעווה" הנקראת גם ווקס. השירות מוסיף שכבת הגנה אשר מטרתה היא למנוע שריטות, נזקי מזג האוויר, ובלאי מתמשך. בנוסף, בסיום העבודה, תקבלו גם שכבת "ברק" למראה נקי. 

במונחים פשוטים יותר: אנחנו מלטשים את שכבת הצבע, מוסיפים ווקס, והופכים את הרכב לכמעט חדש. הרכיבים הפעילים בעבודה הם: נוזל או משחת שעווה טבעית ונוזל פוליש אשר מכיל בחובו חומר כימי. מרגישים שזה הזמן לריענון? לחדש את הרכב? פוליש ווקס לרכב זה בדיוק השירות שאותו אתם צריכים.

רכב שחור לאחר פוליש ווקס בצורה ייסודית
רכב שחור לאחר פוליש ווקס בצורה ייסודית

פוליש ווקס לרכבים – איך עושים פוליש לרכב?

השירות הנ"ל, פוליש ווקס, נועד עבור רכבים ישנים או רכבים אשר זקוקים לקצת טיפוח ושדרוג אסתטי. את השירות תוכלו למצוא אצלנו, חברת דיטיילינג ישראל. אז מה בעצם אתם מקבלים? מה כלול בניקיון:

  1. ליטוש של שכבת הפח – במסגרת העבודה, מלטשים ומשיפים את מסגרת הפח החיצונית. זאת, במטרה, להכין את הקרקע למשחת הווקס. פעולה זו, נועדה גם להסיר במעט שריטות קלות, לכלוך מצטבר, ואבק שאף אחד לא ירד בשטיפה.
  2. הוספת שכבת הגנה (משחת ווקס) – לאחר שליטשנו את המעטפת החיצונית של הרכב, כעת, העבודה האמיתית והכיפית מתחילה. בשלב זה, נמרח את משחת הווקס על כל המעטפת החיצונית, בעיקר, הקדמית. וכך, אנחנו יוצרים שכבת הגנה המונעת במידה מסוימת שריטות, נזקי מזג אוויר, ואפילו שימוש קיצוני ברכב. כמו כן, פוליש ווקס מונע הידבקות של אבק ולכלוך מצטבר.
  3. בדיקה קפדנית וקבלת התוצאה המיטבית – לאחר תהליך העבודה, אנחנו מבצעים "בקרת איכות", בודקים שהעבודה התבצעה על הצד הטוב ביותר, ושהתוצאה לא פחות ממושלמת. הבדיקה אורכת דקות ספורות בלבד. בשירות זה, תקבלו מראה נקי, רענן, וחדש.

 

אלה הם שלושת התהליכים אשר מתרחשים במסגרת העבודה, בניקיון הרכב באמצעות פוליש מקצועי. המחירים משתלמים, התוצאה מושלמת ונמשכת לזמן רב, והכדאיות ממש גבוהה. שימו לב: במטרה לשמור על התוצאה לאורך זמן יש להימנע מדברים קיצוניים ולבצע תחזוקה חודשית.

פוליש ווקס לאוטו – כמה זמן אורכת העבודה?

ניקיון באמצעות פוליש ווקס לאוטו אורכת בין 24-72 שעות בהערכה גסה. נתון זה, נמדד, באופן ממוצע. שימו לב: הזמן משתנה בהתאם לגודל וסוג הרכב, וייאמר במדויק במעמד הצעת המחיר הסופית. רק לאחר בחינת הרכב ומצבו, נוכל לדייק בכמות הזמן המדויקת. בנוסף, ייתכנו שינויים בזמנים בעקבות לחץ עבודה מצטבר.

פוליש ווקס לרכב – מה המחיר עבור פוליש ווקס מקצועי לרכב?

המחירים לפוליש ווקס לרכב מתומחרים לפי איכות החומרים, גודל הרכב, הצבע, ומצבו הנוכחי. לדוגמא: רכבים אשר מכילים כמות שריטות עמוקות יותר יתומחרו במחיר גבוה מהרגיל. המחירים מתחילים החל מ־500 ₪ וצפויים להגיע לטווח של עד 1,800 ₪. המחיר כולל את העבודה והחומרים הנלווים אליה. 

סוג העבודה מחיר משוער
פוליש ווקס לרכבים שחורים החל מ-1200 ש"ח
פוליש ווקס עבור רכב לבן החל מ-1150 ש"ח
הזמנה באזור המרכז: ראשון לציון, חולון, פתח תקווה, וכל אזור השרון והסביבה החל מ-1150 ש"ח
פוליש ווקס עבור רכבים גדולים הצעת מחיר מפורטת רק בצילום של הרכב
פוליש ווקס עבור רכבי יוקרה החל מ-2200 ש"ח
פוליש ווקס עבור רכבי SUV החל מ-2200 ש"ח
פוליש ווקס עבור אופנוע החל מ-800 ש"ח
הצעת מחיר עבור הזמנת העבודה ללא תשלום

*המחירים משוערים בלבד ויכולים להשתנות לפי צבע הרכב, מצב הרכב, תחזוקת הרכב, ועוד מגוון ענק של גורמים, המחירים יכולים להשתנות בעתיד בהתאם לעליית חומרי הגלם, המחירים מתומחרים בממוצע.

לקבלת מחיר מדויק, אטרקטיבי, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר או למלא את הפרטים בצד.

הזמנת השירות – דיטיילינג ישראל מגיעים עד הבית

לעומת מוסך פרטי, שהעבודה מתבצעת אצלו בלבד, אנחנו, בדיטיילינג ישראל מגיעים עד אליכם, עד הבית. אנחנו נספק את העבודה בבית הלקוח על הצד הטוב ביותר. אצלנו, תקבלו, שירות אישי ואדיב, אחריות על העבודה, חומרים איכותיים בלבד, ותוצאה מושלמת. הרכב שלכם, יקבל "לוק" חדש לגמרי! לא תכירו אותו.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית התקשרו עכשיו – 050-808-6288

שאלות נפוצות

icon

במידה ויש לכם את ההכשרה המתאימה והציוד המתאים אתם יכולים בהחלט לעשות זאת לבד, יחד עם זאת חשוב לזכור שבמידה ולא תעשו את העבודה בצורה טובה אתם יכולים לגרום נזק בלתי הפיך לרכב.

icon

המחירים של פוליש ווקס לרכבים נעים בין 599 ש"ח לבין 1499 ש"ח, המחיר משתנה בהתאם למצב הרכב, סוג הרכב, גודל הרכב ועוד משתנים נוספים.

icon

כן, יש אפשרות להגיע עד לבית שלכם בכל רחבי הארץ, החל מאזור הקריות, תל אביב, ראשון לציון, ועוד (מלבד אילת והערבה)