050-808-6288

חידוש פלסטיקה לרכב

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
050-808-6288

לקוחות ממליצים
דור מלול
קרא עוד
הגעתי לאתר של דיטיילינג ישראל ולאחר שיחה קצרה הבנתי שאני במקום בטוח וגם הרכב שלי שיצא פשוט מושלם! מבחינתי לעשות דיטיילינג היה חובה לרכב חדש שהוצאתי מהחברה, עכשיו הוא מדהים הרבה יותר!
לירן לוי
קרא עוד
ואו! הרכב יצא מדהים, לקחתי את הרכב שלי (מאזדה 3) בן שנתיים לדיטיילינג ישראל וקיבלתי רכב פשוט חדש, אפילו בחברת מאזדה התרשמו וחשבו שמדובר ברכב שיצא לפני יומיים מהחברה, תודה רבה לכם!
שמעון
קרא עוד
חיפשתי לעשות ציפוי PPF לטסלה שלי, הגעתי לדיטיילינג ישראל מגוגל, הבנתי מהר מאוד שמדובר במקצועניים! עשו את העבודה במקצועיות מדהימה והמחיר היה הוגן מאוד.
ירדן
קרא עוד
הריפודים ברכב שלי היו במצב מזעזע, כוללים כתמים שלא הצלחתי להוריד מהם, פניתי לדיטיילינג ישראל וקיבלתי ניקוי ריפודים עד לבית במחיר טוב, הגיעו ועשו עבודה מדהימה והריפודים חזרו להיות כמו חדשים!
איציק
קרא עוד
אם אתם מתכננים למכור את הרכב ורוצים להשביח אותו כדאי לפנות אליהם! עשו לי חידוש פנסים, וניקוי רכב לפני מכירה ויצא פצצה! תודה!
הקודם
הבא
שירותי החברה

חידוש פלסטיקה לרכבים – להחזיר את הברק שאבד

לכולנו זה קרה, הפח או הפלסטיקה ברכב "השתנתה", נפגעה, או השתפשפה. זה יכול לקרות בעקבות תאונה קלה, תרחיש אגרסיבי ולא נעים מצד נהגי הכביש, ואפילו ממש בזמן החנייה. לא חסרים סיבות, זה פשוט קורה. הכירו את השירות הבא אשר "יציל" יוציא אתכם מהמצב – חידוש פלסטיקה לרכב. שירות זה, נועד להחזיר את הפח או הפלסטיקה למצבה הקודם, ממש כך. אז מה עוד כדאי לדעת? הכל נמצא ממש כאן.

חידוש איכותי לרכב שלכם
הופכים את כל הרכב לחדש!
חידוש פנים הרכב ברמה מקצועית

להזמנות ופרטים חייגו כעת:
050-808-6288

חידוש פלסטיקה לרכב

חידוש פלסטיקה לרכב – מה זה אומר?

שירות "חידוש פלסטיקה לרכב" הינו שירות ניקיון אשר גורם לפלסטיקה של הרכב להיות כמו חדשה. באמצעות שירות זה, תוכלו להעלים שריטות מסוימות, לכלוך ואבק "עיקש", וחידוש מלא של הרכב. השירות הנ"ל, מתאים לקראת הכנת הרכב למכירה, לאחר קניה, או אפילו לשם טיפוח בפרקי זמן שונים. שירות חידוש פלסטיקה לרכב הינו שירות אשר משתמש במכונות ניקוי, ציוד נלווה, אביזרים, וחומרי הברקה, ניקיון, וטיפוח.

חידוש פלסטיקה לרכב
חידוש פלסטיקה לרכב – אחרי ביצוע העבודה – ממש כמו חדש!

שירות חידוש פלסטיקה לרכב – כיצד זה עובד?

השירות הנ"ל, חידוש פלסטיקה לרכב, כולל חידוש של הדשבורד, ההגה ודלתות הרכב, ידיות ההילוכים, ועוד. למעשה, השירות, כולל, חידוש של כל האלמנטים המצווים בפנים של הרכב. שירות זה, עושה פשוט "קסם" והופך את הרכב שלכם לכמעט חדש. אז כיצד עובד חידוש הפלסטיקה של הרכב? הנה חלק מהתהליך:

  1. בשלב הראשון: טיפול ראשוני באמצעות ספוג או מטלית – בשלב הראשון, נוודא מה מצב הרכב, כמה עבודה נדרשת, ובאיזה חומרים נזדקק להשתמש. לאחר מכן, נבצע את הטיפול הראשוני. הטיפול הראשוני יכלול ניקוי באמצעות ספוג או מטלית ממש מיוחדת עם חומרי ניקוי ייעודים.
  2. בשלב השני: שימוש במכונת ניקוי קיטור – בשלב השני, כאשר נדרשת הרבה עבודה, נשתמש במכונת "קיטור" אשר מנקה על ידי אדים. באמצעות שימוש בשיטה זו, נצליח להסיר הרבה אבק, לכלוך שהצטבר, ודברים אשר נדבקו בצורה מוחלטת. בשיטה זו, נצליח לנקות חללים קטנים מאוד, ולגשת לאזורים שמאוד קשים לניקוי.
  3. בשלב השלישי: שימוש בחומרי ניקיון מקצועיים – בשלב השלישי, נשתמש בחומרי ניקוי ייעודים ומקצועיים בצורה ידנית לחידוש והברקה של הפלסטיקה הפנימית של הרכב. לאחר שנעבור את התהליך הנ"ל, נשתמש גם בחומרי הברקה, העלמת שריטות, וחומרי טיפוח לרכב. בסיום, נבצע שטיפה חיצונית של הרכב בצורה יסודית ומלאה.

 

פירטנו אודות חלקים מסוימים ונכבדים אשר מבוצעים במסגרת השירות. כמובן, ישנם דברים נוספים אשר עליהם אנחנו עוברים במסגרת העבודה. בתהליך הכולל, נשתמש, במכונות ניקוי מקצועיות, חומרי ניקיון אשר מתאימים לטיפוח וחידוש הפלסטיקה של הרכב, וכן, שימוש במרשות מותאמות לניקוי אזורים קשים במיוחד.

חידוש פלסטיקה בדלת
חידוש פלסטיקה בדלת

מחירון חידוש פלסטיקה לרכב – מהם המחירים?

המחירים לחידוש פלסטיקה לרכב הינם החל מ־350 ₪ ומתומחרים לפי מצבו של הרכב, סוגו, וגודלו. בנוסף, בהתאם לכמות הנזק המצטבר, המחירים יתומחרו בהתאם. לדוגמא: כמות השריטות, כתמים, וכו'. במצבים הגרועים ביותר, התעריף יהיה עד 500-600 ₪. המחירים כוללים מע"מ ואת חומרי הניקוי והעבודה. זמן העבודה הכולל עומד על בין 50-90 דקות בממוצע. שימו לב: זוהי הערכה משוערת בלבד.

אז כמה זה עולה? לפניכם המחירון המלא של חידוש הפלסטיקה של הרכב:

סוג השירות מחיר משוער
ניקוי פנימי לרכב החל מ־350 ₪
מהם המחירים של חידוש פנים הרכב החל מ-400
מהו התעריף לשירותי דיטיילינג פנימי לרכב החל מ־350 ₪
כמה עולה חידוש מושבים ברכב החל מ־350 ₪
מה המחיר להזמנת דיטיילינג עד הבית
החל מ-700

*המחירים המצורפים בטבלה משוערים בלבד וצפויים להשתנות בעתיד.

 

חידוש רכבים רק עם דיטיילינג ישראל – למה זה כדאי?

מחפשים חברה המתמחה בחידוש רכבים? שירותי דיטיילינג עד הבית? או חידוש פלסטיקה לרכב? הגעתם למקום הנכון. אנחנו, חברת דיטיילינג ישראל, מתמחים בכל סוגי שירותי הדיטיילינג הנפוצים. אז למה כדאי לעשות את זה דווקא אצלנו? לפניכם מספר סיבות די טובות לבחור דווקא בנו:

  • מחירים אטרקטיביים לשירות – אנחנו מתחייבים לספק את המחירים הכי אטרקטיביים בישראל. מחירים אשר תמורתם תהיה שווה פי 10. המחירים מוזלים, והעבודה איכותית מאוד – לצפייה במחירון
  • אחריות על העבודה – אנחנו מספקים את השירות המבוקש עם אחריות מלאה על העבודה. במידה ומשהו קרה, לא התבצע כשורה, נבצע את העבודה שנית. לא מחפשים "תירוצים", אחריות מלאה.
  • שימוש בחומרים איכותיים ללא נזק – במסגרת העבודה, נוודא, שהחומרים, האביזרים הנלווים, ומכונות הניקוי, לא יעשו נזקים בשום צורה לרכב. אנחנו משתמשים בחומרים איכותיים ללא נזק.

 

וזה רק חלק מהיתרונות שתקבלו אם תבחרו דווקא בנו. לפרטים נוספים אודות השירות המבוקש, קבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, או ייעוץ ראשוני וקפדני,
התקשרו עוד היום – 050-808-6288

שאלות נפוצות

icon

המחירים משתנים בהתאם למצב הפלסטיקה ברכב, המחירים נעים בין 299 ש"ח לבין 599 ש"ח

icon

כן, מגיעים עד לבית שלכם לביצוע העבודה.

icon

כן, יש אפשרות גם לקבל שירות לקטנועים ואופנועים.

icon

כן, יש אפשרות לחדש באמצעות חומרים מיוחדים.

icon

כן, יש לכם אפשרות לעשות את זה, צריך לדעת כיצד לבצע את העבודה אבל זה בהחלט אפשרי.