050-830-8904

כיסוי תפירה להגה עד הבית

תוכן עניינים

השאירו פרטים או התקשרו
050-830-8904

לקוחות ממליצים
דור מלול
קרא עוד
הגעתי לאתר של דיטיילינג ישראל ולאחר שיחה קצרה הבנתי שאני במקום בטוח וגם הרכב שלי שיצא פשוט מושלם! מבחינתי לעשות דיטיילינג היה חובה לרכב חדש שהוצאתי מהחברה, עכשיו הוא מדהים הרבה יותר!
לירן לוי
קרא עוד
ואו! הרכב יצא מדהים, לקחתי את הרכב שלי (מאזדה 3) בן שנתיים לדיטיילינג ישראל וקיבלתי רכב פשוט חדש, אפילו בחברת מאזדה התרשמו וחשבו שמדובר ברכב שיצא לפני יומיים מהחברה, תודה רבה לכם!
שמעון
קרא עוד
חיפשתי לעשות ציפוי PPF לטסלה שלי, הגעתי לדיטיילינג ישראל מגוגל, הבנתי מהר מאוד שמדובר במקצועניים! עשו את העבודה במקצועיות מדהימה והמחיר היה הוגן מאוד.
ירדן
קרא עוד
הריפודים ברכב שלי היו במצב מזעזע, כוללים כתמים שלא הצלחתי להוריד מהם, פניתי לדיטיילינג ישראל וקיבלתי ניקוי ריפודים עד לבית במחיר טוב, הגיעו ועשו עבודה מדהימה והריפודים חזרו להיות כמו חדשים!
איציק
קרא עוד
אם אתם מתכננים למכור את הרכב ורוצים להשביח אותו כדאי לפנות אליהם! עשו לי חידוש פנסים, וניקוי רכב לפני מכירה ויצא פצצה! תודה!
הקודם
הבא
שירותי החברה

תפירת כיסוי הגה בהתאמה אישית

תשכחו מכל מה שידעתם על כיסויי הגה ובואו לעצב את רכבכם עם כיסוי תפירה להגה ההופך את סביבת הנהג למשודרגת יותר.
אנחנו בחברת דיטיילינג ישראל, מאפשרים גם לכם, בעלי רכבים מכל סוג ודגם, ליהנות ממגוון מרשים ואיכותי של כיסויי תפירה להגה בהתאמה אישית במסגרת שירות עד הבית. 

 

תפירה להגה לכל סוגי הרכבים
כולל עור אמיתי
כיסוי יוקרתי עם אחריות
עבודה עד בית הלקוח
050-830-8904

תפירת כיסוי הגה

מהו כיסוי הגה בתפירה?

כיסוי הגה בתפירה הוא למעשה כיסוי ייעודי להגה, המיוצר מחומרי גלם איכותיים (עור אמיתי, עור סינטטי או בד), הנתפר בעבודת יד על גבי ההגה. כיסוי זה בניגוד לכיסויי הגה רגילים "המולבשים" על גבי ההגה, מגיע בסגנונות עיצוב שונים ומיושם באמצעות סגנונות תפירה שונים המתאפיינים ברמת דיוק גבוהה, דבר המקנה להגה מראה מרשים במיוחד. הייחודיות של כיסוי הגה בתפירה, יאפשר גם לכם ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • מגוון רחב של אפשרויות לעיצוב ההגה באמצעות שילוב בדים, סוגי עור וצבעים 
  • אפשרות ממשית לכיסוי בתפירה של גלגל ההגה בשילוב ריפוד כרית האוויר 
  • מראה ייחודי להגה עצמו ושדרוג סביבת הנהג 
  • קווי תפירה דקורטיביים בשילוב תפר בצבעים 
  • נוחות אחיזה מיטבית 
  • עמידות לאורך זמן 

 

חשוב לנו שתדעו: כיסויי הגה בתפירה ניתנים לניקוי יסודי באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים המותאמים לחומרי הגלם מהם מיוצר הכיסוי, דבר הבטיח עמידות לאורך זמן ממושך של הכיסוי עצמו. בתוך כך, כיסויי הגה בתפירה מהווים את אמצעי הכיסוי הפונקציונאלי ביותר לצרכי הגנה מיטבית על גלגל ההגה מפני בלאי, סימני דהייה, סדקים ופגעי אור שמש, חום ושימוש חוזר. 

איך מתקינים את הכיסוי?

בניגוד לכיסויי הגה רגילים אותם ניתן להלביש באופן עצמאי על גבי גלגל ההגה, התקנה של כיסוי הגה בתפירה, מחייבת מעורבות של אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים גם בתהליך ייצור הכיסוי וגם בתהליך התפירה עצמו, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם בשירות מקצועי עד הבית. 

התקנת כיסויי הגה בתפירה אצלנו בחברת דיטיילינג ישראל, מיושמת על ידי צוותי השירות המנוסים והמיומנים שלנו, המתמחים בין היתר בתהליכי ייצור ותפירה של כיסויי הגה, כאשר פעולת ההתקנה ניתנת ליישום במסגרת שירות עד הבית במקום בו הרכב חונה. את תהליך ההתקנה של כיסויי הגה בתפירה אנו מיישמים במספר שלבים:

  1. בחירת הסגנון העיצובי של הכיסוי 
  2. בחירת חומרי הגלם המשמשים לייצור הכיסוי 
  3. ניקוי מקדים ומיטבי של גלגל ההגה 
  4. פירוק ההגה לצורך יישום עבודת התפירה 
  5. תפירה מדויקת ברמת גימור מושלמת של הכיסוי 
  6. הרכבת ההגה 

כמה זה עולה? 

עלות התקנה של כיסוי הגה בתפירה משתנה בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים: קוטר גלגל ההגה, סוג ואיכות חומרי הגלם מהם מיוצר הכיסוי, מורכבות תהליך הפירוק, התפירה וההתקנה של גלגל ההגה. בממוצע, העלות הכוללת של כיסויי הגה בתפירה נעה בין 250 ₪ ל- 650 ₪, בהחלט כסף קטן יחסית למראה המרשים והמשודרג שפעולת הכיסוי בתפירה מקנה להגה וסביבת הנהג. 

לאיזה סוגי רכבים זה יכול להתאים?

כיסוי הגה בתפירה יכול להתאים לכל סוגי ודגמי הרכבים הקיימים, לרבות, רכבים חדשים ורכבי יוקרה המגיעים עם כיסוי הגה בתפירה, אותו הנהג מעוניין להחליף בכיסוי הגה אחר, מעוצב יותר ומותאם יותר למראה המועדף עליו. לקבלת ייעוץ בנוגע להתאמת כיסוי הגה בתפירה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן

כיסוי הגה בתפירה עם המומחים של דיטיילינג ישראל – כל היתרונות 

יישום מלא של כיסוי הגה בתפירה באמצעות השירות המקצועי שלנו בחברת דיטיילינג ישראל, יאפשר גם לכם ליהנות מיתרונות השירות הבאים לאורך כל הדרך:

  • ייעוץ מקצועי לבחירת חומרי הגלם לייצור הכיסוי בהתאם לסוג ודגם הרכב 
  • שירות עד הבית – כל פעולת ההתקנה ניתנת ליישום מלא במסגרת שירות עד הבית
  • צוותי שירות מנוסים ומיומנים המתמחים בהתקנת כיסוי הגה בתפירה בעיצוב אישי 
  • שימוש בחומרי גלם איכותיים, לרבות, חוטי תפירה דקורטיביים בעלי עמידות גבוהה 
  • ניסיון מקצועי בניקוי גלגל ההגנה כפעולה מקדימה לתהליך התפירה 

ויתרונות נוספים ההופכים אותנו לחברה המובילה בישראל בתחום הדיטיילינג לכל סוגי הרכבים.